پرسش های متداول در مورد سیلیکاژل


برای خشک کردن یک دسته گل عروس چقدر سیلیکاژل باید مصرف کرد؟

برای خشک کردن دسته گل بهتر است از سیلیکاژل پودری استفاده کنید. مقدار استفاده از پودر سیلیکاژل بستگی به تعداد گل ها , اندازه و کوچکی و بزرگی گل ها و همچنین میزان رطوبت گل  ها دارد. هر چه تعداد گل ها در دسته گل بیشتر و اندازه آنها بزرگ تر باشد باید مقدار پودر سیلیکا زل را بیشتر کرد.

کدام سیلیکاژل برای خشک کردن گل مناسب تر است؟

سیلیکازل پودری بهترین گزینه برای خشک کردن گل است. البته از سیلیکاژل گرانول هم می توانید استفاده کنید اما به دلیل دانه ای بودن سیلیکاژل گرانول , ممکن است دانه های ژل روی گلبرگ ها اثر بگذارند و همچنین برای خشک شدن گل نیاز است که تمام منافذ و محفظه های گل با سیلیکاژل پوشید شود, بنابراین سیلیکاژل پودری انتخاب مناسب تر و مطمئن تری است.

آیا بعد از خشک کردن گل ها با سیلیکاژل می توان آنها را داخل ظرف دربسته گذاشت؟

بعد از خشک شدن گل ها آنها را در داخل ظرف دربسته قرار ندهید و آنها را در هوای آزاد بگذارید و اصلا نگران نباشید, زیرا گل ها بعد از خشک شدن و گرفته شدن رطوبتشان با سیلیکاژل دیگر در هوای آزاد پژمرده و سیاه نمی شوند.

آیا برای خاک گربه می توانیم از سیلیکاژل استفاده کنیم؟ تا چه میزان مجاز هست؟

بله در خاک گربه سیلیکاژل نیز کاربرد دارد زیرا رطوبت خاک را می گیرد و همچنین برای کسانی که وسواس روی مدفوع گربه خود دارند بسیار خوب است. میزان استفاده بستگی به شرکت تولید کننده دارد و بهتر است که از سیلیکاژل گرانول استفاده شود.

برای محافظت از کت، کیف و کفش چرمی می تونیم از سیلیکاژل استفاده کنیم؟

بله شما می توانید با استفاده از سیلیکاژل، از وسایل چرمی (طبیعی- مصنوعی) که دارید در مقابل رطوبت محافظت کنید.

محصولات مرتبط

تگ ها

نظر دهید

Captcha